太開心啦!tina已經唔再嬲jenny嚕!!!做為中間人既我,亦都好做好多!唔駛顧慮同其中一個人傾計,另外一個人唔開心啦!同時八卦既我,想知你地係點樣好返架?(快D答我啊!!!)這事已經告一段落啦!!
張Sunnybaby,你今次有得留言啦掛!!!我唔會將你為人講得甘衰既!!!(相反)你啊,最後果堂補課堂真係衰啊!居然駁啊sir嘴,真唔應該啊!!!成語唔識咪唔識囉!抄六十個咱嘛!唔駛甘唔憤氣既!啊sir今日教你做人既道理真係講得一D都無錯啊!仲有,我覺得你有時真係好似傻仔,成日都係度發出d怪聲!!不過,周周都有!!!
不過,成語我都係今日返到學校先溫!溫得好慘啊!心驚膽跳!!!驚啊sir抽中我,我又唔識!我以後都唔會到阿sir問果日先溫架啦!我覺得最唔抵就係溫完之後啊sir又唔問我喎!!!
係啊!上個禮拜六,我,Mina&tina去葵涌運動場play badminton,play play下,Mina話:見唔見到啊?我&Tina話見到咩啊?Mina話:安全x啊!我&tina都目瞪口呆!邊鬼個用完掉係度啊!真核突!!tina想噁咁濟!!! |