YO"【癲 癲 §得得】ˍ是我的※強 項 =]"xd
原來我差唔多成個禮拜都無打日記啦!我自己都唔知添~
今日上音樂堂既時後要彈個首比賽歌,全班人都係度聽,好驚呀!彈錯左幾個音~
唔知點解我琴晚有練到,今日臨返學前又有練到~但次次彈都係彈錯~真失敗!!Mina真係勁,幾日無練,都彈到一D都無錯~
放學之後要口風琴練習,但自己又無記性,無帶琴喎!
搞到要問老師借琴,點知個琴壞壞地,有D音吹唔到出黎~所以要用好多氣,辛苦死我啦!
尋日係學校既校運會~
我跑60米,但係輸左~嗚嗚......But I don't care~just enjoy the process~
之後就做左義公啦啦隊~幫屬於我地綠社既運動員打氣!不過叫到我喉嚨都沙~
放左學之後,就去食lunch~