YO"【癲 癲 §得得】ˍ是我的※強 項 =]"xd
今日我同我d friend 去左旺角,目的係幫我堂哥攞隻手鐲去整~
之後係個度行街,行到我對腳都痛埋~
最慘都係行行下,揾唔到去邊到搭MTR~真陰公~最尾都搭左37返屋~
今日,Miss Ho話啊sir病左無返~我當時既反應就係叫左一聲"Yeah"好開心!
但我諗諗下,啊sir一年都唔會因病而請假,但今日點解會請假?好奇怪!?
希望啊sir唔好病甘耐啦!佢病得愈耐,我地溫既成語就愈多~