今日出左去MK.. 睇柏豪.. 好多好多人!! 逼到我睇唔到>< 因為太混亂,,搞到有差佬.. 仲要腰斬活動.. 之後柏豪出黎講野.. 落閘果陣度閘整爛左柏豪張海報
之後晚上勁舞.. 真係好唔開心好唔開心.. 咁係代表我地唔會再有機會一齊?? 你咁做係想叫我放棄?!點解要咁對我?!!='[ 唔想再勁舞..想死..
情人沒我份 苦等這眼前人 賜與我身份