珊``生日快樂
今日比平時早多勁多起身..
10點幾就起左..
沖涼``沖完先發覺7個missed call
約左{美燕},,返到學校附近,,早左Dtim..
之後見到{呀池}同{藍田}..
正想走之際..哈哈  
咁都俾我見到XD"
香港咁大,,土瓜灣咁大==''痴左線=P
之後就去買蛋糕再去{姚儀}屋企..
去到先知好近{龍}屋企..
等埋{珊}同{麗}..玩左陣..
4點到就去左西九龍..
俾{珊}認得偶像..=P
5點幾{美燕}有事情要先走..=[
之後4個就去左食壽司..
開心的=]
 
 

今日應該是考試前見你最後一次吧..
諗起聽日就...==''
{BB},,我很想你<3
請你不要阻我喜歡你
明明是愛但你未說話你扮作閃避
遊行示愛大叫著你在某大遍草地
如何令你愉快讓我辨妥為你準備
-待你好只怪是我笨
若抱緊明知不會合襯
盲目地與你說天說地
沒緣份才會更多心 沒結果才想等你步近
偏偏又愛上你沒法心死
|