最後的C.HIST也考完了 跟{囡囡},,{奶奶},,{橙皮},,{SO珊},, {白鬼},,{謙謙},,{何LAM},,{琛琛琛}.. 去大角咀唱K:] 之後行奧海城 再跟{囡囡},,{奶奶},,{橙皮},, {SO珊},,{白鬼}去APM 勁搭錯車 咩事 爆笑 好驚{SO珊} 行街 食飯 影相 有人勁話食魚蛋 我不要拖佢 千金難買心頭好 雖然爛左D 不過沒打緊 {囡囡}等我
-我的房門 -巴士站仍可看見 可以搬個回家嗎