Home Forum Profile Inbox   Logon
   
Send HO38HO a message


Information
暱稱: 龜浩
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區

New Entry
新年下
新年上
生日週
領訓camp
鐵達尼號

Friends


行運一條龍??
2009 年 1 月 1 日  星期四

新年快樂~~(好冇新意)...

琴日

等了傻健30min

火都黎埋...

凍到kai左

去到戲院

發覺神伽剩番頭2行位

又唔想兩粒鐘惡高個頭睇

所以揀左個魔法童話中文版

幸好係中文唔係英文

因都冇字幕~~~好彩,,,,

套野都幾好睇

特別岩d天真無邪的人睇

睇完就陪佢去打機

佢話之前打機輸左300$~~~~真係傻健~~真係水魚@@

但今次可能我旺佢

60個金幣玩到百幾二百個

但係玩玩下輕左= =""

之後連換3部機都輕埋

睇睇個錶都差唔多夠鐘

就亂咁玩哂d金幣@@好彩唔係我俾錢- -""

本約了肥傑佢地唱k

但係成120$~~~都傻的..係都唔係今日唱啦...

之後同傻健行左好耐先搵到間中等的食店

我覺得超抵又健康

湯仲有埋好多湯渣!食到好飽

之後就去會合葉世佢地

等等等~終於等齊一部分的人

但又好多走散左幾個

其中蕉成日都係度搵廁所

笑到無言...

尖咀的鐘樓果邊有個臨時廁所x4

排隊的人好多

令到場面超壯觀

係果邊唔知點解電話好難打到同收到

但訊號就爆哂

所以果陣有電話都冇用.....

之後同4個人各買左枝營光糖

其中2枝無營光1枝個糖甩左1枝仲爆埋d營光

唯獨我果枝最正常

呢個仲唔係內有玄機??

提示我今年行運一條龍??

記得上次好唔覺意咁睇左今年猴的運程

發覺今年猴好似邊方面都順利

見到曾生呀何搵詩呀果d人黎

佢地就好啦

搵到個最佳位置睇

我地呢?就走來走好搵靚位

有時睇到上又睇唔到下

睇到下又睇唔到上~~好多大柱遮住左

見到d警察個個都企係前面到睇= =""不爽

睇完之後d人就即散....

搞到超亂...

係果邊行左陣(其實係去廁所)

就開始搵地鐘返觀塘

我地想向後行~但封左

向左向右又封左

咁姐係一定要我地向前行啦(但係咁多人wo....)

我地跟住d人行後巷~希望快d走到

(第一次見後巷咁熱鬧)

點知又封埋

咁只好行返去

迫呀迫...

好多人開始不爽起鬨

本身有條線俾車行

點知有d人衝左出去

d警察又唔夠

所以只好封埋條線

有架巴士上d人好不爽...

迫呀迫先迫到去9龍站- -""

搭左成個鐘地鐵先到觀塘

到左之後又有幾個人趕返屋企

剩返4男4女去m記食野同傾左陣計

唔知點解我好似仲好精神咁...

之後就搭小巴返家

晚上的小巴真係好爽

見到前面果個驚到搵扶手個樣超好笑@@

之後4點鐘先返到屋企

見到老媽子同老豆係個廳到等我有d唔好意思....@@


2009-01-01 03:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 171 | »
   
  Applications: Photos Profile