新年快樂~~(好冇新意)...
琴日
等了傻健30min
火都黎埋...
凍到kai左
去到戲院
發覺神伽剩番頭2行位
又唔想兩粒鐘惡高個頭睇
所以揀左個魔法童話中文版
幸好係中文唔係英文
因都冇字幕~~~好彩,,,,
套野都幾好睇
特別岩d天真無邪的人睇
睇完就陪佢去打機
佢話之前打機輸左300$~~~~真係傻健~~真係水魚@@
但今次可能我旺佢
60個金幣玩到百幾二百個
但係玩玩下輕左= =""
之後連換3部機都輕埋
睇睇個錶都差唔多夠鐘
就亂咁玩哂d金幣@@好彩唔係我俾錢- -""
本約了肥傑佢地唱k
但係成120$~~~都傻的..係都唔係今日唱啦...
之後同傻健行左好耐先搵到間中等的食店
我覺得超抵又健康
湯仲有埋好多湯渣!食到好飽
之後就去會合葉世佢地
等等等~終於等齊一部分的人
但又好多走散左幾個
其中蕉成日都係度搵廁所
笑到無言...
尖咀的鐘樓果邊有個臨時廁所x4
排隊的人好多
令到場面超壯觀
係果邊唔知點解電話好難打到同收到
但訊號就爆哂
所以果陣有電話都冇用.....
之後同4個人各買左枝營光糖
其中2枝無營光1枝個糖甩左1枝仲爆埋d營光
唯獨我果枝最正常
呢個仲唔係內有玄機??
提示我今年行運一條龍??
記得上次好唔覺意咁睇左今年猴的運程
發覺今年猴好似邊方面都順利
見到曾生呀何搵詩呀果d人黎
佢地就好啦
搵到個最佳位置睇
我地呢?就走來走好搵靚位
有時睇到上又睇唔到下
睇到下又睇唔到上~~好多大柱遮住左
見到d警察個個都企係前面到睇= =""不爽
睇完之後d人就即散....
搞到超亂...
係果邊行左陣(其實係去廁所)
就開始搵地鐘返觀塘
我地想向後行~但封左
向左向右又封左
咁姐係一定要我地向前行啦(但係咁多人wo....)
我地跟住d人行後巷~希望快d走到
(第一次見後巷咁熱鬧)
點知又封埋
咁只好行返去
迫呀迫...
好多人開始不爽起鬨
本身有條線俾車行
點知有d人衝左出去
d警察又唔夠
所以只好封埋條線
有架巴士上d人好不爽...
迫呀迫先迫到去9龍站- -""
搭左成個鐘地鐵先到觀塘
到左之後又有幾個人趕返屋企
剩返4男4女去m記食野同傾左陣計
唔知點解我好似仲好精神咁...
之後就搭小巴返家
晚上的小巴真係好爽
見到前面果個驚到搵扶手個樣超好笑@@
之後4點鐘先返到屋企
見到老媽子同老豆係個廳到等我有d唔好意思....@@
|