今今朝唔記得唔記得 好似早左又好似晏左
唔理喇 返到SCHOOL上漫畫 好悶的好悶的
之後LUNCH 食台灣野 又係食果個
個死野真係唔算 比左一半LAM食 因為佢唔肯食
<你欠我一餐喇>不用著緊 隨口講的......
食完去打機 學打鼓 我太蠢了......
打完返去上堂 交功課 AB CDEF GHI.......放喇
原來LAM話陪我去買野 但係唔得閒 所以LAM叫亞狗陪我
之後同好人 亞狗出左CAUSEWAY BAY 好人要睇袋...
亞狗話想食KFC所以去左食先 佢同好人食 所以我去左無印買野先
返到黎亞狗仲食緊 等佢食完 去SOGO 睇左好人個袋先
因為好人一陣要返工 睇完係冇架 我就睇中左隻錶喇
之後陪亞狗行左陣 落左去買茶包 亞狗買糖
出左SOGO 亞狗就走喇 我自己去A.P.C買野
買完出返YL 又睇野又買野 累........ 返家
攪完一大餐先食得野 今日就咁洗左2千蚊...
我要投訴
********************************************************************
|