今朝10點起身 好累呀 琴晚唔開心 5點先訓
之後就整呢樣果樣 攪店都12點 出門口
等小巴 等等等 上車 落車
買左"叉電" 之後就入左LAM度喇 做HOMEWORK...
做黎做去都唔知點咁 唉 是旦地做
做完就叫LAM幫我燒入碟 THX...... 做完
之後...... 唔多記得喇 同LAM亞哥同佢D FD鋤大DEE
跟住佢地走左 LAM訓 我玩電腦 之後食飯
食完 又玩鋤大DEE 兩個人
之後LAM做HOMEWORK 我又做字形堂既HOMEWORK
做完唔記得做咩喇 ?..................... 睇漫畫 洗白白
2點幾先訓 LAM係咁咳 佢咳我醒 自己無端端又醒
5點自己睜大眼醒左 唔知咩事 算把 上星期都冇覺好訓過
好辛苦 你個死PK 都係你
跟住返家拎返學D野 洗個頭...............................
******************************************************************
傷透..................................
|