You came in Second
HYSTERIC617
暱稱: ~HYSTERIC~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-16
tired....
COLD**
GOOD**
2007-10-23
文章分類
全部 (268)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Friends
HACHI undercoverism Shan Shan Siu Lun ESTHER W Milk Jackie Lam Tracy 雞翼 好人 英英 BOO KIT 琍琍 寶恩 zen 八婆 alice
日誌統計
文章總數: 268
留言總數: 29
今日人氣: 20
累積人氣: 7746
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


同"W"媽飲酒** 分類: 未分類
今朝9點幾起身    仲好累囉    睇下個電話   
原來"好人"琴晚打過比我    SOR    琴晚太太太累了
之後個人傻傻下咁    超傻    冇晒力呀    軟的
跟住刷牙仔果D啦    刷完搵野食    因為D胃酸令到我好唔舒服
搵到個杯麵    之後+左一大炸辣椒粉落去    好紅囉
跟住沖水    等...    食啦    好辣好辣    但係好好好味囉
之後冇野做    玩電腦    跟住媽子出去    我又出    因為下晏約左"W"
同老爸老媽去食M記    因為老爸想食= =    小可BO
之後呢    買完呢    媽子走喇    我就係YL自己係度"牛"
"W"仲要同佢亞婆飲茶    激死喇    激死喇    激...死...喇......
行左千色    係廁所坐左陣    之後去打薄    跟住去喜利
之後再去YL廣行    又係廁所坐    唔知點解鍾意係廁所等人    慣了多年喇
跟住入去搵佢    又等左陣    好累喇    等到喇
跟住"W"媽都返喇    係"W"家食飯    有酒飲呀^0^
飲左兩杯啤酒杯咁多    呵呵......    "W"媽真好    "W"你要{{{檢討}}}下喇
食完就走喇    因為明天要上學去    返到    頭左陣    洗黑黑...
睇下有咩功課未做先................    對我好D呀死PK........
"W"媽叫我明天去飲湯    "W"係咁偷笑= =    好想打佢= =+
****************************************************************************