今朝9點幾起身 仲好累囉 睇下個電話
原來"好人"琴晚打過比我 SOR 琴晚太太太累了
之後個人傻傻下咁 超傻 冇晒力呀 軟的
跟住刷牙仔果D啦 刷完搵野食 因為D胃酸令到我好唔舒服
搵到個杯麵 之後+左一大炸辣椒粉落去 好紅囉
跟住沖水 等... 食啦 好辣好辣 但係好好好味囉
之後冇野做 玩電腦 跟住媽子出去 我又出 因為下晏約左"W"
同老爸老媽去食M記 因為老爸想食= = 小可BO
之後呢 買完呢 媽子走喇 我就係YL自己係度"牛"
"W"仲要同佢亞婆飲茶 激死喇 激死喇 激...死...喇......
行左千色 係廁所坐左陣 之後去打薄 跟住去喜利
之後再去YL廣行 又係廁所坐 唔知點解鍾意係廁所等人 慣了多年喇
跟住入去搵佢 又等左陣 好累喇 等到喇
跟住"W"媽都返喇 係"W"家食飯 有酒飲呀^0^
飲左兩杯啤酒杯咁多 呵呵...... "W"媽真好 "W"你要{{{檢討}}}下喇
食完就走喇 因為明天要上學去 返到 頭左陣 洗黑黑...
睇下有咩功課未做先................ 對我好D呀死PK........
"W"媽叫我明天去飲湯 "W"係咁偷笑= = 好想打佢= =+
****************************************************************************
|