琴晚兩點先訓 今朝10點起身 訓左係梳化
之後去刷牙果D啦 老爸老媽要出去
我自己係屋企 出面熱的是 好彩冇出去
跟住食野 做功課 又做自己野咁啦
之後老爸老媽返 買左小小零食比我食
之後又做自己野 做完喇 好得閒
唔知做咩好 訓左係床諗野 點知訓著左
醒左又唔知做咩好 落左去幫老媽煮飯
今晚有得睇電視 好耐都冇睇過喇 都唔好睇既
自給娛樂 今日真係幾得閒 得閒到悶 冇野睇 冇野玩
又唔想玩DOG 周圍行 諗左好多野
都係有野整下好D 唔好咁得閒 咁得閒好唔慣
唔知點講 好想講 唔識講 人就係咁.... 冇人幫到既野
自己解決最好 自己事 自己諗...... 仲係想做番以前既自己
********************************************************************
|