好似好耐冇打日記咁喇 唉... 唔係好想打
冇咩事好打 都係平時返學放學D野
其他發生既野 唔多想打 因為冇心情打落黎
**************************************************************
今日唔記得幾點起身喇 之後係度睇碟 琴晚都有睇
不過唔記得睇到幾點喇 前晚又有睇 呵呵...
一路睇一路等"W"個SMS等到喇 12點
之後佢話一點先出WO 都唔知做咩好 又要等 又要冇人理
睇睇睇睇碟 等到夠鐘 出門口 出到都差唔多3點喇
"W"去剪頭髮 係亞MAN度等 點知見到佢 當見唔到算
行樓梯係度整我 當我傻架 頂你......
之後去到喇 坐係度合眼訓囉 坐係度訓
"W"無端端行左出去 仲以為佢發脾四走左出去
點知係佢肚餓 走左出去 買包食囉 = =P..K..
之後剪得喇 到佢喇 剪左個......... = =
跟住陪亞杰去配眼鏡 之後去同益買碟
食野 之後買豆腐花 入左去打雀 玩啤牌
對住既FEEL唔同左 諗左好多野
之後返家食飯 "W"返家食飯 之後去左做功課
咁我自己就係度睇碟 諗野 好好好好累累累累累累累
1點到訓喇 唉...
********************************************************************
|