今朝冇人叫 自己起身 好累 可能琴晚飲左酒既關係
之後就洗頭果D啦 跟住飲湯 老媽湯
之後換衫 整頭 攪店出去
好熱呀 出晒汗 等左陣上小巴
叫落車果陣 個師機對住我笑左笑 我又笑一笑
落左車去左Y廣廁所叉電 跟住就去搭BUS
訓下醒下 訓下醒下 落車 行到地鐵站見到好人
陪好人等恩人 等呀等 佢兩個係度係咁玩 有D無奈= =
返到去 上堂 睇得唔清楚
LUNCH 去食日本野 覺得唔好食 又慢WO
食完 佢地打機 冇心情 冇打 睇
跟住返學 上堂 又有功課 = = 我今堂份功課冇分呀
電腦開唔到 唔開心 心情又唔好
放左喇 去左CAUSEWAY BAY 白白陪我行
之後行到皇室堡 有個傻仔係咁唱歌 仲越黎越近
所以+快步速行 去左鈿i.t 買左件X-GIRL
跟住走 同白白分開行 點知比個女人阻住
問我件HYSTERIC MINI 係邊度買 問我會著D咩質地既衫
會唔會著裙 又話我形像健康 又話我"私"文 問我做野定讀書
又問有冇工作經驗 之後話咩都冇 咁先走到
跟住打比你 冇人聽 上到BUS 就訓著你先打黎
超累囉 落左車 自己周圍行 等 等 等
等到喇 唔多想笑囉 行左上去 等食飯
古仔SMS比我WO 悶就咪做啦......
食飯 飲湯 坐陣 走
你就係咁SMS比你D兄弟
唔開心 唔開心 冇人知 冇人知 忍唔到 忍唔到
*********************************************************************
|