鍾意番夜訓 搵野黎做 唔洗諗其他野
今朝起身...... 12:17你SEND左個SMS比我
之後我係咁做功課 因為冇人理
到左2:25先再SMS比 我3:10問你 你先話係邊度
之後又做功課 話你又唔知 頻率唔同
等極都冇人理我 問都冇問
到左夜晚冇野做 又等 等呢位咁唔得閒既人SMS
等到喇 又係問:[食左飯未......]
之後又唔見左人 幾個鐘幾個SMS
你放假我又放假 你有人理 我冇人理
你有野做 我就唔知做咩 係度悶 係度等
逢星期日都冇人理我 唔知點解架WO 咩事
去左邊唔會講 問先講 又話返左家 點知又落左街
唔想理我就出聲 反正講過既野冇樣做到 依家同你講都冇用
你唔會聽 唔會記住 唔會做 我諗一年約定........... 取消啦
攪到訓唔著 訓左9個字到 起身 5點先訓得著
*******************************************
|