琴晚唔知做咩係咁醒 自己起身... 今朝自己彈起身
攪店晒就出門口 去左拎銀 之後去睇書 冇得買WO
之後行去搭BUS 訓左 唔夠 好累
之後返去上堂交功課 LUNCH 去食M記
食完去打機 之後返學上堂 比L話唔經大腦
即刻必水 好彩L行左出去 冇比人發現 必左舒服好多
放左等師姐 拎野返家整 好多 我自己都有野整 唔知點
出MK 搵書 冇WO 搵L哥&寶 返YL
車到我去村 THX...... 返到黎又開工
發生咩都當冇事 得過且過
******************************************************************
|