今朝成身濕晒 有傘都係咁 討厭
之後就執呢樣果樣 坐係度頭下...... 曾生打黎
傾左陣 之後就打比東東 唔通 咁就打比白白
又打東東HOME 有人聽 約好左喇 點知曾生同我講黑雨
之後又打番比東東同白白同佢地講取消
跟住我就冇野做 玩電腦冇野玩 跟住1點食野
MSN左一陣 搵下野 睇下睇下 食藥 又走去訓
訓到唔知幾點起身 又呆左陣 好多人打黎 唔知咩事
係咁嘈住我訓 不過有D冇聽 ~.~' 之後唔記得 等食飯
"有人"話去睇BALL WO... "有人"話唔睇架 點知又走左去睇
唔知呃人丫定講大話呢 仲要好似係我有問題咁 下下都係我架啦....
跟住自己冇野做 總之出去食飯啦 唔洗自己悶
"有人"做得既野我唔做得 "有人"同得FD出街我唔得
講左去邊又要講有邊個 "有人"呢...講都冇講
咁我以後咩都唔講嚕 "有人"係咁我就咁 "有人"改我都係咁
************************************************************************
|