今朝10點起身 之後...做功課
做做做 做到死死下 做完第一份到第二份
累得制訓左係度頭下 點知訓著左 又係反訓
AI用左成日去諗都諗唔到 一路諗一路畫
點知夜晚畫畫下 部電腦自己關左
D野未SAVE架 咁就冇晒喇 好DOWN呀
THX曾生 你令我笑得落 之後又做過 LAM果份都唔知點好喇
依家未完工 仲想+野 唔知+咩好 有D都唔記得左點用
點算 點解咁難架 今日整到隻手指 好痛
********************************************************************
|