今日好累 因為琴晚3點先訓 累呀
攪店就出門口喇 之後返去SCHOOL
跟住上堂 好悶 好累
之後LUNCH 食麵 冇食 同LAM去左打機
之後又返去上堂 新堂 又係唔知咩 好悶 都有聽
之後放學 出左CAUSEWAY BAY 搵下亞寶
坐左係度 玩下 傾下 5點就走喇 行下
咁就6點喇 走喇 返SCHOOL MODEL黎左
今日冇咩人拎衫黎 好快就走得喇 7點幾到就走喇
8點幾就到喇 差唔多9點就返到 坐左陣 食野
**********************************************************
冇噜 冇噜 冇噜
|