今朝搭小巴果陣落雨 咁咪叫拎傘出黎囉
點知出到黎再返SCHOOL都冇得上第一堂
咁咪食左食先返囉 我仲要拎左上堂D野出黎 蠢左=0=
跟住搭BUS 返到去仲有小小TIME 去左打機
之後打比雞雞 會佢地 陪佢地食野
之後又去機鋪 跟住返SCHOOL 個個都好早返到
因為紙樣最後一堂 要交功課 企左成堂係度做
THX L & 雞雞 >3<
放左 要等ARICE 諗住買野送比ARICE佢地 唔知買咩好
點知ARICE 打黎 話同輩好唔舒服 約下次
跟住走喇 搭BUS 返到YL 幫老媽買蔥 返到去一陣就食飯喇
點鬼知死人老媽要我食晒成條魚佢WO 佢話我咩都唔食呀
所以要我係咁食食食食食......食食食食食......食食食食食......
飽死人 食飽飽偷偷去叉電 跟住就做功課 做到依家 打下DIARY
好耐都冇打咁長架喇 好累呀.....
唔知返工度點好呀......?!!!!!!
總算有一個解決吧......一個傷害......一個回億......
**************************************************************************

|