TODAY<有人冇叫我起身> 同老爸老媽去飲茶 好好味
第一堂返到去 冇野做 係度開局
到落堂交功課 一份48/60 另一份45/60 好低
之後LUNCH 冇同佢地食野 因為仲好飽 自己去左打機先
之後LAM黎左 同佢一齊打 好累呀 生病了嗎 死死下咁
跟住佢地都黎左喇 打完 夠鐘 返去上堂 乖乖的
好留心咁聽 但係見到個個都呆呆下
放學<有人唔乖...想激死我> 搭BUS返YL
返到YL 行過銀行有人走過黎叫我做問卷
果時好激氣 比左面色佢睇就走佬 好似...............
返家 丁丁打黎 你唔好彩喇 遲左打黎 我返緊家
個鼻好多鼻涕 成身都酸...累... 咩事
*老爸話間野整好喇 差D野就得 好快就要博殺喇
*老媽比左好多胃痛藥我呀=0= 多得很
*唔係唔比你去 係你都未好番就走去+多幾錢重 有事唔好同我講
之後仲要唔見左人 >3< 咪話我唔理你

|