今日要開檔 琴晚訓左幾個鐘 咁攪店晒就出去啦
點知出到村口落豪雨囉 聽住D聲過緊黎 拿拿林開遮
出到YL 仲落緊 等LAM 跟住去買野食
上BUS 當仲擔心落雨點擺檔 就有一個0咀消息
取消WO... 改第二日WO 岩岩11點30分打黎
D人真係好 咁玩我地法 出到去
去HMV幫哥子訂CD 之後去左打機 D人想打難個鼓
我同LAM比果D嚇到呆左 佢地做緊咩......??!?!
打完陪LAM出左深水涉 點知唔記得左今日星期日 好多都唔開門
成身汗水 好想沖個靚涼 跟住買左布 行下搵下咁就走左喇
出到YL 我係喜利落 去左YC 見到個人企左係度
不禁地係咁笑 冇人發現我 跟住去左廁所坐 好好坐
之後落左去食野 買書睇 點知食完野有個人打黎
話佢食緊野 過去陪佢傾計 咁咪過去囉 叫我幫佢還碟
仲要等佢放工去睇波 還完碟 又去廁所坐 去左睇書
原來想買架 但係比我睇左一半喇 =0= 10點到同佢食野

|