好熱既一日 今日要去影夜景 2點幾返到SCHOOL
SCHOOL開放日 要返去睇 睇完要做野
睇完喇 之後一大班人去深水涉 去買腳架 係咁格價
借銀白白同dog 腳架130講到100 電筒20講到14包電
好勁既白白同敏敏 之後就搭MTR去尖咀口喇 係咁行
你地班死人野行得好慢呀 = 0 =
之後就會亞SIR 跟住就去搵位開機 ..........................
影到11點幾就同LAM走先 好熱 跟住去搵公子
P.S......塊面D敏感開始好.....公司電裝唔到碟.....咩都冇得放落電腦
************************************************
|