今朝7點半起身 好累好想訓 但係都彈左起身
仲係訓唔慣呢度 夜夜都訓唔著 半夜醒 一朝早自己又醒 唉
跟住行左出去叉電 =~= 再入番去刷牙洗面
之後整野比個大陸妹食 佢今日走喇 唔洗再對住佢
唔多喜歡佢 同邊一個講都好 個個都叫我鬧佢
咁......又係既 我唔係老闆唔洗對佢咁好既
之後就上學去喇 第一堂女人 女人今日同我地傾計
好似對我地好左D咁 唔知啦... 或許啦...
LUNCH 打機 唔想食飯 吃左CUP麵 之後打機
第二堂 頂唔住喇 好累呀 死死下的樣子
合左陣 彈左起身打比老媽 之後返入去坐 又同LAM去叉電
跟住又返入去拎野走佬 搭BUS 返工去 依家得自己一個
************************************************************************
唔信你連一兩分鐘都冇...........
|