一早起身 異常地累 因為琴晚公司好多野做
今如常地返學 放左學之後...... 今日要正式返工
唔係好多野做WO今日 但係就一張單要入兩次
因為個程式傻傻地 攪到我有D想發老味
9點收工 之後黃叔叔出去幫我買飯
因為出面好危 好多貨櫃佬望 一陣比人食左都唔知咩事
黃叔叔請... 因為我係蔡XX個女...... 呵呵...
之後就執下野咁啦 老爸拎野黎 執野執野......
之後到訓果陣訓唔著 要打比公子傾下電 之後就訓著了
************************************************************
|