今朝5點半起左身 出左去呆坐左陣 好累好酸
應該係琴日搬個櫃返家攪到咁 又熱又重..........
之後就去刷牙洗面整下死人殘樣
跟住就出左門口 D風吹難左我把遮=0=
出到YL都冇開遮 跟住就搭BUS走人
之後落車 又冇開 驚難得仲勁 好大風 頭髮亂了
想去打鋪機先返 我忍... 返左SCHOOL LAM好早返呀今日低錫
ERIC SIR堂 由頭聽到未... 好多人都唔係聽緊 有的訓了
未幾個字我都頂唔緊 去左廁所叉電 點知叉完就打左鐘 =0=
之後亞伯堂 真係唔想上 但係要交功課 所以......
交完去左...... 唔講啦
跟住放學同LAM去屈人睇野 L佢去飲呀 我都好想飲
返到YL又去屈人 之後去左公園叉電 叉完各有各有野做
大家同一方向行 之後分手... 搵老爸媽
要好快咁食野 哽死我 好快咁又走 教我搭車
之後就入左新田學野 一入到去就開工囉 學左D野 仲未學晒
唔知正式返工會點 冇晒TIME 可能到時個樣會好殘 =0=
做左3個鐘 佢叫我可以走 咁走啦
返到家又開色 好難呀好難呀 仲好QQQQ....刻突的
不能接受................................................................
|