TODAY10點幾起身唔見晒人 呆左 好累= =
想訓番果陣 老媽打黎問我食咩 唔記得佢講過咩喇
都係起左身 梳洗好之後就開始做功課 等到老媽返黎
食飯... 好飽呀 跟住又做功課 唔知點解一份功課可以做咁耐架
應該係我既問題 唔好唔收手 = = 做到依家
做得植物人喇 手部麻痺 =0= 做左幾份咋=0=已經冇左一日
其中一份...其實做左成日都唔知自己做過D咩架= =