今日星期一 高興地8點3有人打黎
同我講:寶琦呀...要+單比百佳呀......你上去攪店佢啦
咁就好開心 又未訓醒咁行去OFFICE度喇
攪店喇 行番落去 訓番 訓唔著 訓左幾個字去野
上番去果陣老闆娘返左喇 仲問我去左邊
又係你叫我唔洗咁早上黎既 依家又問人地野
之後又係坐係度等開工.........有野做喇 做到差唔多
老闆娘叫我同佢去上水 去到 叫我幫佢去銀行入銀
之後佢去拎位飲茶 叫我入完銀先去 食完喇
去左買生果 我拎 返去喇 叫我去交電話費
之後返到OFFICE 老爸老媽黎左 幫我整野 之後就走左喇
到左夜晚開工 做完晒喇 想落去洗白白 點知公太係廁所
公太唔舒服 點知最後要我叫白車
因為成間屋D人都唔係度 得番我呢個青年人 攪左一大輪
呢個打黎 果個打黎 行黎行去
又未沖涼又未做完D野 婆太又要上黎OFFICE
累到我死喇 又呢樣又果樣..........
最後同公子傾完電就訓喇
************************************************************************
|