TO DAY...... 9點醒左 過左陣 出面電話響 都知唔方好野
點鬼知...... 真係... 又係你... 百佳+單 ~.~
跟住就死左上去OFFICE度 開電腦 打單
同個死人頭彥傾下計 講下老闆娘 好鬼串咀呀佢
之後又落返去 刷牙洗個大面仔 之後就.........
唔知係房到做咩 咁就12點 上去OFFICE開工
行左出去掉垃圾 返黎比彥串左下 =0=
老闆老闆娘返喇 老闆娘拎左兩個煲黎比我用
2點 同老闆老闆娘出左去上水飲茶 老闆係咁叫人請佢飲茶
你有米過得咁多 仲同我講D咁既野 之後去睇計數機
跟住就去左實惠買易潔(獲)......!!!!?!??!????!!!????
3佰蚊老闆娘比 應該既 之後就返去開工喇
返到去係咁計數 計到傻晒 3點計到7八點
落去頭頭 唔想食飯 食左個麵麵 之後又開工
停左停 去洗黑黑 洗完上黎又開工
深圳果邊有D問題 所以呢度打單 好累喇 = =
又要等...等...等...
****************************************************************************
|