好累喇 其實都幾辛苦 挨下下就9月喇
成日好似病病地咁 挨下啦 挨下就慣架喇
依家咩都要自己攪店 可以偷懶果陣就係見公子果陣
可以好懶 好懶 不過懶得一陣仔 之後又返工
上個星期又無放我假WO 累死人喇
平時就放左工做功課 一係一路返工一路做
好想好好頭幾日
*****************************************