You came in Second
HYSTERIC617
暱稱: ~HYSTERIC~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-16
tired....
COLD**
GOOD**
2007-10-23
文章分類
全部 (268)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Friends
HACHI undercoverism Shan Shan Siu Lun ESTHER W Milk Jackie Lam Tracy 雞翼 好人 英英 BOO KIT 琍琍 寶恩 zen 八婆 alice
日誌統計
文章總數: 268
留言總數: 29
今日人氣: 58
累積人氣: 7888
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


接放工** 分類: 未分類
今朝SMS叫"W"起身    之後就冇訓    起身做自己野
點知亞哥問我返唔返去    我真係唔想返囉    一個咁既地方    仲有咁既人
但係都係返左    因為亞麻生日    買左個好靚既大蛋糕入去
之後去到食飯    飲水魚湯    第一次飲    都可以接受
食完    傾下計    過過下咁    二叔又煩住晒    = ="
6點到    果D靚仔靚妹放學返黎    就拎左個蛋糕出黎食喇
嘻嘻    好味道呀......    上面D啫哩    >3<
食完走喇    點知塞車    我頂......    趕住返去接"W"放工架
D TIME好緊密    落車就即刻轉車    
去到SOGO    見到佢    但係就等左好耐    = =" 
跟住去食飯    今DAY胃口不太好    食左個麵   
之後走喇    太多人喇    最討厭咁多人    所以入左去同"W"媽一齊過元旦
"W"係咁用支香檳對住"W"媽    笑死人    都幾好飲    唔錯
跟住洗白白.............    深夜中又收到SMS    算不錯吧.....
********************************************************************
算你坦白啦........