今朝SMS叫"W"起身 之後就冇訓 起身做自己野
點知亞哥問我返唔返去 我真係唔想返囉 一個咁既地方 仲有咁既人
但係都係返左 因為亞麻生日 買左個好靚既大蛋糕入去
之後去到食飯 飲水魚湯 第一次飲 都可以接受
食完 傾下計 過過下咁 二叔又煩住晒 = ="
6點到 果D靚仔靚妹放學返黎 就拎左個蛋糕出黎食喇
嘻嘻 好味道呀...... 上面D啫哩 >3<
食完走喇 點知塞車 我頂...... 趕住返去接"W"放工架
D TIME好緊密 落車就即刻轉車
去到SOGO 見到佢 但係就等左好耐 = ="
跟住去食飯 今DAY胃口不太好 食左個麵
之後走喇 太多人喇 最討厭咁多人 所以入左去同"W"媽一齊過元旦
"W"係咁用支香檳對住"W"媽 笑死人 都幾好飲 唔錯
跟住洗白白............. 深夜中又收到SMS 算不錯吧.....
********************************************************************
算你坦白啦........
|