今朝又要早起 第二個鐘嚮先起身 好累
攪店就出門口喇 之後搭BUS 好累 冇咩心情
之後返去上堂 又要畫野喇
放左之後 返出YL 去搵"W"
又話同我食野 點知佢自己唱K果陣食左 唔記得左我......
算 跟住又同佢搵佢D FD 之後佢問我想唔想走
當然地走啦 都唔知係度做咩 落到千色叫佢唔洗送
跟住自己呆呆下咁走去搭車 返到家等到5點先食野
食杯麵...... = =" 谷鬼氣 之後夜晚果餐都冇食
**************************************************
|