今朝7點就起身喇 老媽話出去買野
之後攪店晒就換衫 不過等到10點先出去 = ="
出到去 去左BANK 匯銀給哥 跟住我同老爸去買電話
買左嚕 但係冇咩FEEL 跟住我同亞婆同老媽去買生果 老爸就唔知去左邊
買完喇 去搵姑婆 同佢傾計 好累呀我 就頂唔住喇
所以我就落左去買野同叉電 周圍走 仲累 = ="
買完野都2點喇 唔叉電住 去左酒樓先 搵左佢地之後先去叉電
叉完電D野食都黎左喇 真係快 唔方好野 姑婆係咁叫我食
亞婆就食素 頂佢唔緊 食完 傾計
點知D野仲黎wo 咁咪問下咩事囉 原黎落錯單
之後就走喇 我同老媽再去買野 亞婆上姑婆度坐 老爸拎車過黎
買完 又走嚕 老媽叫姑婆黎住 佢就上去拎野
之後就入了我家 呵呵 同姑婆傾計 比佢拉住傾左好耐
跟住就落去幫手煮飯 好多野做 佢地又包茶果 我攪店又去幫手
老爸 亞婆 姑婆都讚我呀 呵呵 ^0^ 話我咩都識
之後整好晒 8點食飯 今晚有西洋菜呀 係咁食 好味...........
食完就做功課 又睇下電視 咁就過左一晚嚕**********************************************************************
|