哎呀!今天我放學回家時,手腳無力,肚子還會叫!我很肚餓!!
最近每天都在十二時放學,正巧碰著午飯時間,每次我都會扁著肚皮回到家裡,
然後說句:〔媽!做好飯嗎?我快要餓死了!〕
原本今天羅老師要我留下到一時(不是罰留堂!),
好在她臨時沒空,否則我還沒到一時就餓死在學校了!
但是羅老師把時間改在明天放學,
明天誰也擋不了我帶一大堆零食回學校!!!
今日係七一喎,不過我啱啱先起身,好多謝政府比呢個假期我牙!
o係今日,政府就搞週年大會,唔知大家會做咩黎慶祝呢?
其實我對回歸冇乜感覺,照做返自己,好平常。
其實今日可以睇到好多表演,不錯喔!
唔知點解近年d節日氣氛唔見晒,
愈黎愈唔似過節同愈黎愈悶..
希望以後d氣氛返晒黎啦。
祝大家每日開心!!!