我覺得d日子過得好無趣,,,,
我覺得好似我得到既野都將會離開我...
唔知點解.覺得同親邊個1齊,,
都搵唔番同佢果種開心,同幸福
係咪我太執著同佢1齊既回億呢!!*
如過真既有1日佢唔係我身邊,,
我會點呢..........我又會唔會好似移家咁..
咁開心呢??*
對佢有愛又有恨..有開心..有痛苦..
曾經我因為佢而....咩都無晒!*
咁又係咪值得呢?*
發表時間︰2006-03-01 06:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]