唉!!!'本來好想嬲你..但係你成日都對我咁好,,
我都唔知可以點咁,,真你零願你對我冷淡d!!
`都好過咩都同我串咀*]
你可唔可以唔好對我咁好姐*`
我好憎你牙||||,`憎你係人地面前講大話牙*]
憎你對我咁好,,`
` 我真係唔想食你買比我既野))))`
你明唔明牙!!!!你咁搞..我都唔知放棄你
`定要繼續鍾意你>3<"
唉!!!!!!!!!
---------------------------------------
`老公你唔好對我咁好啦`!!
[*我驚有日會傷害到你牙||,你唔值得對我咁好架>33<"
!`我係個花心既人*
\.我驚遲早有會離開你]]'
發表時間︰2006-02-09 05:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]