唉...金日有3件事令我好無奈既!*
第11:掉位!!都唔知有無搞錯既...
miss都應該知我同佢d野架啦!*都仲要偏埋係我格離..
如果你話早3個月前咁樣偏.我一定開心到爆姐!`
唉!!Miss想整估我咩>3<"
以前就偏我同佢間住1111個人..移家就偏正係格離
第22:就係條仔金日病左..佢要去睇eeee生..
咁我就lunch打左幾次比佢啦!!*以為佢仲未睇完eeee生
咪諗住放學打囉!*我放學又打左幾次比佢喎..
又係唔係屋企..打佢手提又係555555通既.....
買完野6點半到啦..打多次比佢..佢老媽子聽
話佢朝早睇eee生到移家都未番過...
咁我就開始驚驚地...(會唔會係有d咩樹呢!)
點知佢6點8打比我,話我知佢睇完ee生就去左玩
.連1個電話都無打比我>3<”激到我死....
第三:就係..吊你老味!你係要番工牙,就咪撚溝女啦!
仆街,.無時間買禮物牙`就咪同人地過啦..on仔
如果唔係家姐叫我幫你買,,我都費撚事同你買牙!
同我1111齊果陣又唔見你咁即極...
自己條女都唔知要買咩比佢...食cc啦你*
------------------------------------
全日最無奈既...我諗都係第2件事
|