[',金日隻眼仔發炎耶....
係咁流眼水,成隻眼紅晒!*
,何解我要咁命苦呢!`
不過老公仲慘慘!`比我咀爆左個咀'
但係點解你都可以仲咁開心既!!!傻左....
>3<好耶...聽日可以去深圳玩..不過唔捨得老公牙*
嗚.........
發表時間︰2006-02-10 10:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]