今日去沙田SHOPPING
去之前
買左本POPTEEN(6月號版本)
正到痺~>0<
跟住就去沙田...
首先去左睇家施
之後去SHOPPING啦~
去左好多地方
數唔曬~=3=
又買左星星紙同一枝無印良品既黑色筆
好HAPPY~^0^