今日九點鐘
我去左心心既CHURCH道
聽神既話語~(係米好乖呢?!>0<)
之後
仲同心心傾計~^0^
再之後
就去左市中心行街街
點知...
見到...見到...見到...屯門史迪仔啊!!!0[]0
佢係道聽緊英文論談...
仲要邊聽邊廣果下先之羅命囉乜事?!0[]0
唉~
宜家D人個個都係kai既!!!=3="