ブログパーツ
byできるじゃん
WELCOME TO MY BLOG
 
 
♪♫•*¨*•.¸¸❤HAPPY BLOG❤¸¸.•*¨*•♫♪
Write something everyday~
Happylai
暱稱: L.S.T
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
宜家係幾點?...
宜家係幾多號?...
文章分類
全部 (70)
人物介紹 (1)
不寄的信 (1)
考試週 (11)
我的評論 (2)
特別事件 (43)
新詩 (9)
電影簡介 (1)
漫畫 (1)
未分類 (1)
每月文章
Daydreaming is the best...
2010 年 6 月 25 日  星期五   晴天
 


考完試啦~ 分類: 考試週

 考完試啦~>0<

  終於可以鬆一口氣~

一放學...

我就同平一齊去SHOPPING~^0^

HAPPY~HAPPY~^0^

首先...

我地去美心MX道食野...

食左好耐-3-

因為平係道不地緊提住佢=3=

搞到我食唔到野=3="

之後...

我地去SHOPPING啦~^0^

去左好多地方啊...

ELLA(好多靚野嫁~>0<)

大眾(增廣見聞啊嘛>0<)

尚書房(好多靚靚小說嫁~正野~極力推薦~>0<)

商務(增廣見聞姐=3=")

IDC(好多日本貨@0@)

但IDC果道...

有樣黃色野...-3-"

係36DXX手枕...=3=

...0.0"

OMG=3="

SHOPPING完之後...

突然feel到好口渴...=3=

所以...

去左Fully果道飲野^0^

我要左一個荔枝乳酸(+左芒果爆珠嫁~正~>0<)

平要左個草莓乳酸

都好正嫁~>0<

最後...

我地去左吉之島舉辦既「日本食品節」

買左好多野食呀~^0^

特別係唐糖~YUMMY~^0^

陪呀媽買完菜之後...就返去啦...

好HAPPY啊!!!>0<

UM...

諗下暑假有咩安排先...>0<

先去澳門...

然後上海世博...

跟住日本...

仲有韓國...

仲有...

仲有...

仲有...

好多地方都未去過tim...=3=

好羞呀~T^T

不過...

尼個暑假...

我要暢遊世界!!!>0<

 

 

 

 

 

 

:2010-06-25 03:18 PM 
 
HAPPY 三步曲
常常微笑 
保持開朗的
要有一顆寬容的 
 
生命是彩虹...
能活出不一樣的天空...
有時晴天...
有時雨天...
只要以平常心去面對...
一切都是美好的...
 


最新文章
送給女生,男生的28句...
復活節到啦...
世上少有的好男人...
煩...
曬到黑曬...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 151
今日人氣: 26
累積人氣: 5693