|
|
   Daydreaming is the best...
2010 年 6 月 25 日 星期五  |
考完試啦~  |
分類: 考試週 |
考完試啦~>0<
終於可以鬆一口氣~
一放學...
我就同平一齊去SHOPPING~^0^
HAPPY~HAPPY~^0^
首先...
我地去美心MX道食野...
食左好耐-3-
因為平係道不地緊提住佢=3=
搞到我食唔到野=3="
之後...
我地去SHOPPING啦~^0^
去左好多地方啊...
ELLA(好多靚野嫁~>0<)
大眾(增廣見聞啊嘛>0<)
尚書房(好多靚靚小說嫁~正野~極力推薦~>0<)
商務(增廣見聞姐=3=")
IDC(好多日本貨@0@)
但IDC果道...
有樣黃色野...-3-"
係36DXX手枕...=3=
...0.0"
OMG=3="
SHOPPING完之後...
突然feel到好口渴...=3=
所以...
去左Fully果道飲野^0^
我要左一個荔枝乳酸(+左芒果爆珠嫁~正~>0<)
平要左個草莓乳酸
都好正嫁~>0<
最後...
我地去左吉之島舉辦既「日本食品節」
買左好多野食呀~^0^
特別係唐糖~YUMMY~^0^
陪呀媽買完菜之後...就返去啦...
好HAPPY啊!!!>0<
UM...
諗下暑假有咩安排先...>0<
先去澳門...
然後上海世博...
跟住日本...
仲有韓國...
仲有...
仲有...
仲有...
好多地方都未去過tim...=3=
好羞呀~T^T
不過...
尼個暑假...
我要暢遊世界!!!>0<

|
|
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
:2010-06-25 03:18 PM
|
常常微笑
保持開朗的心情
要有一顆寬容的心
生命是彩虹...
能活出不一樣的天空...
有時晴天...
有時雨天...
只要以平常心去面對...
一切都是美好的...
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 70 | »
|
|