ブログパーツ
byできるじゃん
WELCOME TO MY BLOG
 
 
♪♫•*¨*•.¸¸❤HAPPY BLOG❤¸¸.•*¨*•♫♪
Write something everyday~
Happylai
暱稱: L.S.T
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
宜家係幾點?...
宜家係幾多號?...
文章分類
全部 (70)
人物介紹 (1)
不寄的信 (1)
考試週 (11)
我的評論 (2)
特別事件 (43)
新詩 (9)
電影簡介 (1)
漫畫 (1)
未分類 (1)
每月文章
Daydreaming is the best...
2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天
 


啤豆首次登場~>0< 分類: 特別事件

由於爹爹今日係廣州實習(做小醫生@0@)

所以

我帶左我D愛犬(啤啤同豆豆>0<)

出去玩下(當然,我呀媽都係道!!!)

 佢地真係玩得好開心

但可惜

一星期只有一次~=3=

唉~見到佢地都覺得妻娘~v3v

不過

暑假果時可能會日日帶佢地去玩都話唔定!!!>0<

***************************************************************************************

啤豆亮相~

啤啤~(我D超級愛犬)

是米好可愛呢?!>0<

而豆豆...

um...

因為...

我最鍾意既狗唔係佢...

所以無幫佢影過相=3=(我都知自己好衰格啦!!!T^T)

我影左之後就會放上來

請大家耐心等待!>0<

 

:2010-06-20 10:46 AM 
 
HAPPY 三步曲
常常微笑 
保持開朗的
要有一顆寬容的 
 
生命是彩虹...
能活出不一樣的天空...
有時晴天...
有時雨天...
只要以平常心去面對...
一切都是美好的...
 


最新文章
送給女生,男生的28句...
復活節到啦...
世上少有的好男人...
煩...
曬到黑曬...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 151
今日人氣: 37
累積人氣: 5738