|
| 2006 年 3 月 6 日 星期一 |
 | |
|
租左書..
今日又係番學嘅日子,,
煩的..琴晚做功課..做到10點幾..
不過都冇睇到[[王子變青蛙]]..
好眼訓a,,,實在..不過都唔知點解成12點先訓得著..
仲成晚冇得訓..有隻蚊死嬲住我..
攪左成晚..煩到死..
朝早又要6點食藥..食完再訓..
6點10起身..
搭車果陣冇得坐..企..
唔知幾時..mo佢企左係我格離..赫死...
佢好似見唔到我..都好d..我諗住離佢遠d啦..個a婆又係咁推我..= =''
今日落雨a..得陳烈琪一個冇番..
上maths堂..好玩a..唯一一堂係好玩嫁..我地玩座標的遊戲..
雖然我唔識..好過上堂啦..
上堂..上堂..悶悶悶...= =''
luch..去左餐廳食..
費的..$15..我要草錢..
MISS葉早退..IH個MISS又冇番..
唔洗上堂..MR[[真]]代堂..
佢講野好好笑..
又俾我地分組討論..好人..
第2堂..我地幾驚係劉志亮代堂a..
好采,,係MR趙..佢都俾我地分組嫁..
不過之後佢話我地太吵..
唔俾我地傾..要我地自己做自己野..
咁我咪係度睇書囉..
[[天外金星]]好睇..
放左學之後..
我地組留低左係學校,,
排劇喎..好悶a,,,
我都冇得講嘅,,佢地(陳文琪)都唔合作..
又自己走左去..T^T..
跟住...去左頌富,,陪aG同婷買野..
買左之後..去左金星..租漫畫..
我租左3本..[[我的王子殿下3]]..[[先輩與彼女1&2]]
aG都係..3本..[[魔界女王後[[保]]生1&2]]..仲有本唔記得...
都好耐冇睇漫畫LU..
番到屋企..a媽冇鬧我喎..竟然..
終於食哂d藥啦..開心..唔洗俾佢鬧,,聽日maths test a..
都唔知溫唔溫好..好煩a..日日都咁多野做..唉..
|
| |
|
寫之時間︰2006-03-06 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 221 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|