2006 年 3 月 6 日  星期一 晴天

  租左書..

           

                                                 

今日又係番學嘅日子,,

煩的..琴晚做功課..做到10點幾..

不過都冇睇到[[王子變青蛙]]..

好眼訓a,,,實在..不過都唔知點解成12點先訓得著..

仲成晚冇得訓..有隻蚊死嬲住我..

攪左成晚..煩到死..

朝早又要6點食藥..食完再訓..

6點10起身..

搭車果陣冇得坐..企..

唔知幾時..mo佢企左係我格離..赫死...

佢好似見唔到我..都好d..我諗住離佢遠d啦..個a婆又係咁推我..= =''

今日落雨a..得陳烈琪一個冇番..

上maths堂..好玩a..唯一一堂係好玩嫁..我地玩座標的遊戲..

雖然我唔識..好過上堂啦..

上堂..上堂..悶悶悶...= =''

luch..去左餐廳食..

費的..$15..我要草錢..

MISS葉早退..IH個MISS又冇番..

唔洗上堂..MR[[真]]代堂..

佢講野好好笑..

又俾我地分組討論..好人..

第2堂..我地幾驚係劉志亮代堂a..

好采,,係MR趙..佢都俾我地分組嫁..

不過之後佢話我地太吵..

唔俾我地傾..要我地自己做自己野..

咁我咪係度睇書囉..

[[天外金星]]好睇..

放左學之後..

我地組留低左係學校,,

排劇喎..好悶a,,,

我都冇得講嘅,,佢地(陳文琪)都唔合作..

又自己走左去..T^T..

跟住...去左頌富,,陪aG同婷買野..

買左之後..去左金星..租漫畫..

我租左3本..[[我的王子殿下3]]..[[先輩與彼女1&2]]

aG都係..3本..[[魔界女王後[[保]]生1&2]]..仲有本唔記得...

都好耐冇睇漫畫LU..

番到屋企..a媽冇鬧我喎..竟然..

終於食哂d藥啦..開心..唔洗俾佢鬧,,聽日maths  test  a..

都唔知溫唔溫好..好煩a..日日都咁多野做..唉..

 

 

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-03-06 09:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰