|
又睇鋼之鍊金術師..
今日11點起身,,
一起身,,食藥..= =''就離食哂啦..
跟住細佬播[[鋼之鍊金術師--森巴拉的征服者]]
講日文嘅..唔明..好采有字幕...
原來係接琴晚嘅結局嫁..
好睇a..好想佢地係番埋一齊..[[佢地]]--[[愛德華&佢細佬]]
跟住a媽整壽司,,,
好味a,,食左好少,,趕住玩電腦牙 ma..
部腦好似中左毒a..死啦..俾a媽鬧死..
又要攞去整...幾百蚊a,,,
之前都整過...><'''
頭先身鼻涕果陣,,有血a,,仲好多tim..死啦..
雖然唔係第1次...不過都好驚a...
又唔敢講俾媽知..驚佢又帯我去深圳睇醫生a..
a媽岩岩出左去..細佬都係,,
一個去行街..一個去踩單車,,,細佬真係多人搵佢,,,
intercome又搵佢,,電話又搵佢..
睇緊電視..[[玻璃鞋]]
等陣睇[[9品之【媽】官]]
好睇a,,,周星駞的..
聽日番學..未做功課tim..
都唔知有咩功課ga,,,
死啦..睇電視先..
|