|
普通的...
今日...冇咩特別..
搭車番學果陣,,見到瑋同aG..
佢地係出邊已經好激動..
因為佢地話見到我..即係就快會遲到..
係咁講..係咁笑..
番到去,,先知要做IH工作紙..
我冇做...仲要冇帯...
咪同MISS講話唔見左囉..
講大話..感覺好不安呢..!!
第一堂係IH,,我地要去電腦室整power point..
miss又俾左張工作紙我..
要我luch做好交俾佢...
因為唔夠機整power point ,,so一組人得2部機...
我地冇機..唔洗整...
aG同莊的整...
我同盧君係度傾計..笑死..
要諗改善方法..
我地係咁講D冇可能嘅野..好白痴..
之後..都係上堂上堂,,,
悶悶悶...= = ''''''''
食LUCH..食包算啦...
都飽..又便..5蚊Za..
番去學校..去左圖書館..
借左3本書...瑋係咁攞俾我,,
成10本,,邊借到咁多a...'
全部都係衛斯理d書..
[[天外金星]]..[[屍變]]同埋[[後備]]..
睇左一本[[後備]]..幾好睇嫁,,
之後都係上堂上堂..ELA要quiz..
冇咩點溫過..唔係好識...
又難..我望左格離位..
抄左佢一個答案..點知係錯嫁...
真係俾佢累死..
事後,,myss何話..有個別同學出貓,,好驚佢話我a,,,
莊的話係話陳文琪,,,陳文琪係咁睇佢..俾miss何見到..
mo仲衰,,問aG點做...唉..
放左學..我地組唔洗排劇,,
見到人地組係度排,,我都好想排a..
瑋話想去新北江..
行行下..又話驚見到佢a爸,,,
唔去lu,,番屋企..
搭bus,,佢係咁講踢我去流浮山...
咁岩陳武科又住果度..咪作左個故仔囉..
話佢係咁見到我..唔再驚訝..係無奈..
哈..跟住又話..佢係度開緊大,,仲著哈佬mimi底底,,
笑死我..
佢地落左車之後..
又行埋架車度..俾我前面果兩個細路笑..話佢地傻...
唉...番到屋企,,a媽又帯a妹睇醫生..
7點幾8點先番...
又話我唔食藥..淨係掛住玩電腦...
俾佢係咁鬧係咁鬧..
|