|
唉..
今日搭9先起身,,
番到學校,,又唔洗早會..都好..
上到去..先至知maths要帯w.b..A果本書..
我兩本都冇帯...莊的都係...估到要罰企嫁啦..
企左成堂,,a sir見到我地係度傾計..so..唔俾我地番埋位度,,
好鬼累a,,,
上家政..整野食..三文治= =''
鬼死咁惡..成日都見到我傾計..
啤住哂...又叫我企出離...好於皮a,,
又問我第5組同邊組一齊,,
我唔知,,,球其答..第六組..
miss郭話,,睇清楚...赫死..想講第四組果陣..
佢冇啦啦話我答岩左...好采冇講到za,,,= =''''流汗,,,
成日都做錯野俾佢閙..
要記住哂d野..都唔知記唔記到..
IS堂果陣,,睇碟...恐怖囉...
食飯...食得好急,,趕住去罰企...
冇遲到..好悶a..自己一個,,,
中文堂...去左書展,,好多書都想睇...
but唔夠錢,,,
買左一本,,【只想跟你在一起】68蚊...8折..
聽日去睇過..
AD果陣,,
見到自己隻龜,,嘔a...
so唔要,,,放左學,,,係課室傾左陣計..就走左lu,,
|