|
琴日同今日..
記得琴日,,上IH果陣..
Miss問我地..好耐之前嘅香港醫療有咩不足呢??
佢叫左男班長答..男班長諗左陣..話至少都要番幾個靚女護士睇住d病人..
笑死我地..連老師都笑埋..哈哈...
另外...巫xx竟然係a鍾格離唱情與義,,值千金..笑死我地..
波波同蔡生都冇番..
講番今日..今日唔洗早會..開心...
第1堂,,中文..如常地出貓..
跟住miss葉要我地讀書..
到我果陣..老師話我讀得太細聲..要讀多次..
maths..最悶..我冇做功課..
罰企...悶..
english..嘩...悶a,,
電腦..帯齊野a我,,叻a,,
教網頁..唔明..= =''''
lunch果陣,,最開心..
係學校度食...
準時去左罰企..
佢地都係度..
but老師唔係度..
佢地又走哂喎,,,
咁我咪走囉...
去左電腦室..唔知佢地又落左去罰喎..
老師上到離...問我頭先去左邊..做咩連影都唔見,,
我冇野好講...
淨係見到蔡生佢係度大大聲咁話我抵死...
佢好似好唔据我咁..下下都串我..唉..
IH堂有左..改聽講座...悶到抽筋..
又諗番琴日..訓醒果陣抽筋...
痛到死a...想喊tim..
跟住放學之後,,又罰企..俾miss郭罰..好恐怖..
半個鐘..走得,,今日罰左3次企..
又上去課室度傾計,,5點幾先走,,
希望波波快d番學啦...
冇左佢..悶左好多a...
|