2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天

  琴日同今日..

           

                                                 

記得琴日,,上IH果陣..

Miss問我地..好耐之前嘅香港醫療有咩不足呢??

佢叫左男班長答..男班長諗左陣..話至少都要番幾個靚女護士睇住d病人..

笑死我地..連老師都笑埋..哈哈...

另外...巫xx竟然係a鍾格離唱情與義,,值千金..笑死我地..

波波同蔡生都冇番..

講番今日..今日唔洗早會..開心...

第1堂,,中文..如常地出貓..

跟住miss葉要我地讀書..

到我果陣..老師話我讀得太細聲..要讀多次..

maths..最悶..我冇做功課..

罰企...悶..

english..嘩...悶a,,

電腦..帯齊野a我,,叻a,,

教網頁..唔明..= =''''

lunch果陣,,最開心..

係學校度食...

準時去左罰企..

佢地都係度..

but老師唔係度..

佢地又走哂喎,,,

咁我咪走囉...

去左電腦室..唔知佢地又落左去罰喎..

老師上到離...問我頭先去左邊..做咩連影都唔見,,

我冇野好講...

淨係見到蔡生佢係度大大聲咁話我抵死...

佢好似好唔据我咁..下下都串我..唉..

IH堂有左..改聽講座...悶到抽筋..

又諗番琴日..訓醒果陣抽筋...

痛到死a...想喊tim..

跟住放學之後,,又罰企..俾miss郭罰..好恐怖..

半個鐘..走得,,今日罰左3次企..

又上去課室度傾計,,5點幾先走,,

希望波波快d番學啦...

冇左佢..悶左好多a...

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-02-08 08:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰