|
番學啦...
今日..當我仲發緊夢果陣,,
就俾我a媽叫醒左...
so..好早就起左身啦..
勁眼訓a...
唔係好慣tim..
又要番學..唉..
d功課都未做哂...
全部都係maths..
7:15...出門..
搭巴士...
插隊...kaka..
好早番到去...
波仲早..
諗住等埋a鍾..
等極都唔見佢..
自己走左先...
波今日發燒..
上IS果陣..
早退..走左...
冇左佢...悶左D..
上堂勁悶...勁想訓..
maths用番中文教...好易明a,,
至少,,d答案唔再係老作aa...
終於俾我等到lunch..
可以出去行下啦..
月巴佢a媽好似話離睇住佢..唔俾佢出去食..
so咪係學校囉...
but都冇離到..
算啦..都幾好笑..傾計..
食食下至記得要去罰企,,連合壽司都冇食到..
沖左過去..
去果陣見到miss葉..
佢問我做咩咁遲..
我冇野好講...
最悶a..自己一個企係度..
果兩個男仔..
又冇野好講嘅,,,
打左鐘..上去個陣..
miss好似査我家宅咁..
問我有幾多個兄第姊妹..又問我有冇教佢地..
我就話.我教唔到佢地..佢地惡過我...爆粗又爆得勁過我咁囉,,
上埋果兩堂..放學,,
我地留係學校玩..傾計..
月巴要罰企..
黃樂[[婷]]講左樣好好笑嘅野..
婷:知唔知地球上最聰明嘅係咩人??
我就話:係我a...
a鍾就話:鍾秀玲..
婷就話:錯,,係地球人...哈哈哈..(好奸咁又傻咁笑,,笑左好耐..)
其實唔係個答案好笑...係佢d笑聲好笑..
佢講d野好無聊...but好笑..
5點幾..月巴番離..一齊走,,
|