2006 年 2 月 6 日  星期一 晴天

  番學啦...

           

                                                 

今日..當我仲發緊夢果陣,,
就俾我a媽叫醒左...
so..好早就起左身啦..
勁眼訓a...
唔係好慣tim..
又要番學..唉..
d功課都未做哂...
全部都係maths..
7:15...出門..
搭巴士...
插隊...kaka..
好早番到去...
波仲早..
諗住等埋a鍾..
等極都唔見佢..
自己走左先...
波今日發燒..
上IS果陣..
早退..走左...
冇左佢...悶左D..
上堂勁悶...勁想訓..
maths用番中文教...好易明a,,
至少,,d答案唔再係老作aa...
終於俾我等到lunch..
可以出去行下啦..
月巴佢a媽好似話離睇住佢..唔俾佢出去食..
so咪係學校囉...
but都冇離到..
算啦..都幾好笑..傾計..
食食下至記得要去罰企,,連合壽司都冇食到..
沖左過去..
去果陣見到miss葉..
佢問我做咩咁遲..
我冇野好講...
最悶a..自己一個企係度..
果兩個男仔..
又冇野好講嘅,,,
打左鐘..上去個陣..
miss好似査我家宅咁..
問我有幾多個兄第姊妹..又問我有冇教佢地..
我就話.我教唔到佢地..佢地惡過我...爆粗又爆得勁過我咁囉,,
上埋果兩堂..放學,,
我地留係學校玩..傾計..
月巴要罰企..
黃樂[[婷]]講左樣好好笑嘅野..
婷:知唔知地球上最聰明嘅係咩人??
我就話:係我a...
a鍾就話:鍾秀玲..
婷就話:錯,,係地球人...哈哈哈..(好奸咁又傻咁笑,,笑左好耐..)
其實唔係個答案好笑...係佢d笑聲好笑..
佢講d野好無聊...but好笑..
5點幾..月巴番離..一齊走,,

 

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-02-06 07:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰