今朝9:00起左身,,因為睇戲!之後10:00中落樓,,食左個杯麵*
之後就買飛..同基睇..等左1陣-0-Kei到左-v-"一入到去@_@
坐底左. . .睇到前面果條原來係kwan&一件朱古力←(澄)呵呵!!"
睇到12點幾同Kei出元朗食野,,食完就行!行!行,,行到想死!"] ]成個YL比
我地行哂. ."'3點幾閃人!"返左屋企 . . .係電話睇左陣video,,5點幾"
出去元朗大球場跑步,,7"00中跑完!*-v-"跑完後好肚餓-3-既刻
飛返屋企食mum mum..嘻^^
______________________________
就黎開學喇!!`"期待中 |