破天荒地愛上你是唯一相反的張芸京
我是京迷★
我是TLKing★
我是真光王子★
我是茶迷★
我是ahsze ge第一位fanz★
hehe,,nice to meet you:D:P:)xdd
HeiKing520
暱稱: Kingsley
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
張芸京,,你就是那麼完美
張芸京就是張芸京,不是其他人.
2011 年 7 月 22 日  星期五   晴天


2011-07-22 開心 分類: 未分類

 yoyoyo,,好耐冇黎打blog啦,,

我連續兩日去咗書展,星期三去咗喇沙campfire,

今個week過得冇比咁充實!!

唔去你唔知,原來campfire真係好好玩!!

又可以識到新朋友,,又可以成班唔識ge人玩埋一齊,仲要玩到勁high嗰隻!!

今次campfire除咗女童軍之外,仲有男童軍/童軍...

呢次係我自從小學之後,

第一次同咁多個男仔玩,

所以特別緊張>,<

最令我意想不到ge係,

喺campfire ge 時候,有首歌係另一隊男童軍要出到場中間唱,

佢地可以隨便搵一個女仔出去'跳舞'(其實都算係跳舞,因為係跟歌詞跳)

不過,有D大膽D ge女仔都可以同女仔跳,

跟住竟然有個男仔搵我出去,,

呵呵,,我都係第一次有男仔搵我'跳舞'^^

之後都冇乜特別,就交換咗facebook,

哈哈,我聽日都會見到佢,

因為我又同我個friend又join咗個campfire,

係我星期三個campfire嗰下集,

由一個drama連住,

個drama雖然有少少無聊,不過都好好睇!!

而death notebook做主題,

都幾有feel架!!!

我諗我真中意咗去玩campfire!!

呵呵,因為我依家要熄機訓教,

所以書展嗰part我聽日先打,

咁好啦:)

我熄機訓啦,

byebye:D



2011 年 7 月 15 日  星期五   晴天


ASBOMIKI去溜冰:D 滿足 分類: mylife:D

 今日一早去咗太古城UA睇哈利波特7死神的聖物pt.2

嘩,我的媽啊:D:D

真係好好睇啊,

即使我冇睇晒pt.1

不過我知佢講乜,

睇睇吓搞到我都喊咗出黎;(

哈利波特都算係一個傳奇啊:)

由細拍到大wor佢地...

睇完戲之後,

就去咗溜冰場溜冰,,

入場之前心諗:死啦,實仆硬街啦今次........

(閱讀全文)



2011 年 7 月 14 日  星期四   晴天


結業禮:( 分類: mylife:D

 今日係一年一度ge結業禮,

我辛苦咗兩年,

都係為咗喺最後嗰一張成績表上有當初我冇ge嗰8個英文字母.

PROMOTED

我班主任問我點解下學期比上學期退步咗,

我又一次用懶黎做藉口...

係因為我唔想比佢地知當中發生過咩事,,

而且呢D事係學生ge事,我亦唔覺得老師有權管...

當然,,喺呢度,我會一五一十講出黎,

當發洩吧`

 ......

(閱讀全文)



2011 年 7 月 12 日  星期二   晴天


有個9女人陪我;-* 愉快 分類: mylife:D

 今日又係冇街去;(

朝早又落雨><

一起身就開機睇SNSD個The 1st  Asia Tour Concert 

連續睇咗兩個唔同角度,

(但其實都係上海站咋嘖,洗唔洗兩次==)

呵呵,,真係好滿足喔,即使冇街去wakaka

女神啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

以前番到屋企就會見到Super Junior&w......

(閱讀全文)



2011 年 7 月 11 日  星期一   陰天


cwb. 愉快 分類: mylife:D

 今日一早就落大雨,

仲有雷暴警告@@

所以原定嘅去海洋公園,

變咗去cwb一日遊;D

差唔多地方都去晒;P

又影貼又行hmv又行BSX又行銅地又行MUJI

再行Time Square再行尋韓者再行CD WAREHOUSE

又去Giordano又行女人街又去Praific Coffee

一日就咁過咗....

行足5粒鐘- -

仲要行完hmv之後撞到我班主任-......

(閱讀全文)



張芸京才是王道~~
我只愛你,絕不動搖:-*
最新文章
愛.不用說
海洋公園十月全城哈囉...
2011-08-26
2011-08-18
書展!!!!
每月文章