|
|
2011 年 7 月 22 日 星期五  |
2011-07-22  |
分類: 未分類 |
yoyoyo,,好耐冇黎打blog啦,,
我連續兩日去咗書展,星期三去咗喇沙campfire,
今個week過得冇比咁充實!!
唔去你唔知,原來campfire真係好好玩!!
又可以識到新朋友,,又可以成班唔識ge人玩埋一齊,仲要玩到勁high嗰隻!!
今次campfire除咗女童軍之外,仲有男童軍/童軍...
呢次係我自從小學之後,
第一次同咁多個男仔玩,
所以特別緊張>,<
最令我意想不到ge係,
喺campfire ge 時候,有首歌係另一隊男童軍要出到場中間唱,
佢地可以隨便搵一個女仔出去'跳舞'(其實都算係跳舞,因為係跟歌詞跳)
不過,有D大膽D ge女仔都可以同女仔跳,
跟住竟然有個男仔搵我出去,,
呵呵,,我都係第一次有男仔搵我'跳舞'^^
之後都冇乜特別,就交換咗facebook,
哈哈,我聽日都會見到佢,
因為我又同我個friend又join咗個campfire,
係我星期三個campfire嗰下集,
由一個drama連住,
個drama雖然有少少無聊,不過都好好睇!!
而death notebook做主題,
都幾有feel架!!!
我諗我真中意咗去玩campfire!!
呵呵,因為我依家要熄機訓教,
所以書展嗰part我聽日先打,
咁好啦:)
我熄機訓啦,
byebye:D
|
2011 年 7 月 15 日 星期五  |
ASBOMIKI去溜冰:D  |
分類: mylife:D |
今日一早去咗太古城UA睇哈利波特7死神的聖物pt.2 嘩,我的媽啊:D:D 真係好好睇啊, 即使我冇睇晒pt.1 不過我知佢講乜, 睇睇吓搞到我都喊咗出黎;( 哈利波特都算係一個傳奇啊:) 由細拍到大wor佢地... 睇完戲之後, 就去咗溜冰場溜冰,, 入場之前心諗:死啦,實仆硬街啦今次........
(閱讀全文) |
2011 年 7 月 14 日 星期四  |
| 結業禮:( |
分類: mylife:D |
今日係一年一度ge結業禮, 我辛苦咗兩年, 都係為咗喺最後嗰一張成績表上有當初我冇ge嗰8個英文字母. PROMOTED 我班主任問我點解下學期比上學期退步咗, 我又一次用懶黎做藉口... 係因為我唔想比佢地知當中發生過咩事,, 而且呢D事係學生ge事,我亦唔覺得老師有權管... 當然,,喺呢度,我會一五一十講出黎, 當發洩吧`  ......
(閱讀全文) |
2011 年 7 月 12 日 星期二  |
有個9女人陪我;-*  |
分類: mylife:D |
今日又係冇街去;( 朝早又落雨>< 一起身就開機睇SNSD個The 1st Asia Tour Concert 連續睇咗兩個唔同角度, (但其實都係上海站咋嘖,洗唔洗兩次==) 呵呵,,真係好滿足喔,即使冇街去wakaka  女神啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 以前番到屋企就會見到Super Junior&w......
(閱讀全文) |
2011 年 7 月 11 日 星期一  |
cwb.  |
分類: mylife:D |
今日一早就落大雨, 仲有雷暴警告@@ 所以原定嘅去海洋公園, 變咗去cwb一日遊;D 差唔多地方都去晒;P 又影貼又行hmv又行BSX又行銅地又行MUJI 再行Time Square再行尋韓者再行CD WAREHOUSE 又去Giordano又行女人街又去Praific Coffee 一日就咁過咗.... 行足5粒鐘- - 仲要行完hmv之後撞到我班主任-......
(閱讀全文) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|
|