好悶好悶好悶;(
一個天氣好好的星期日
就係咁過緊...
雖然有張芸京,SNSD陪住,
但都係好好好好悶.................
快D搵個'真人'陪吓我...TT
點解唔出街?
唉...我屋企人去晒club house游水啊....
開始恨自己點解細個唔好好學游水....
依家咁高大都仲係咁驚水@@
真係比人笑死;P
**************************************************
暑假又黎緊啦;D
上年因為留班成個暑假都冇好好玩過....
依家終於可以好好咁同friendz過番個暑假lol
有得去camp x2,又去書展,又去動漫節,仲可以去海洋公園暑水禮
不過我都係中意暑假去吓beach,
感受一下陽光與海灘
其實我都幾想曬黑番DD xP
原本我之前想喺今個暑假進修下小提琴,
睇黎都冇望架啦我,咁鬼lazy xdd
我只係希望今個暑假唔會增肥啦,,
但係................
好難啦xddddddddddddddddd
順帶一提,,
張芸京就黎出新專輯就出世啦,,
我好期待啊<3
今晚係羅志祥舞法舞天之一萬零一夜演唱會之香港站,,
本來我都係去ge....
不過竟然想買飛ge時候,就冇晒TT
算啦...就算有,都好貴,唔捨得買>V<
都係留番D錢為我家的張芸京的新專輯所有版本,,
好似上年咁(嘩,又來!?上次唔計訂購費,已經洗咗7百幾)
啊,,張芸京,,手下留情啊,,
我仲要留番D錢生活架
wahahaha xddd
|